Et samlested for linker til oppskrifter og inspirasjoner funnet på nett! Sjekk sidemeny for kategorier.

fredag 6. november 2015

GIBORT: Sy din egen garderobe!




Jeg er så heldig å av og til få tilsendt helt ferske håndarbeidsbøker i posten.

Her er den siste jeg har mottatt, og den har jeg INGEN problemer med å kunne anbefale!

Den er helt nydelig!
Jeg kommer til å ha glede av den i mange år fremover.

Jeg fikk jaggu lov til å dele en bok med èn av dere som følger meg inne på
facebooksiden min også!

Selve innlegget finner dere HER.
Gå inn og kommenter under innlegget, så er du med!
Der annonserer jeg vinner, avslutningsdato osv.

Vil du kjøpe den, så kan du trykke på det øverste bildet her, så kommer du
 rett inn i nettbutikken til Tanum. :)

Noen av mine favoritter:















1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...